Fallkniven DC4 recenzia

01.02.2012 20:30

Fallkniven DC4.


Toto bol moj v podstate prvý brúsny kameň v pravom slova zmysle, na ňom som sa naučil ostriť, takže asi chápete vzťah- srdečný. Mám ho veľmi rád lebo je to jeden z mála vrackových ostrítok, ktoré naostrí rýchlo a naozaj dobre.
Zo začiatku sa kameň môže zdať drsnejší, ale časom zjemnie- hlavne diamant. Taktiež sa mi stalo že po umytí odpadla diamantová doštička- asi teplou vodou, 3x  sa mi to stalo, teraz po poslednom zalepení to už drží.

Povrch diamant pod mikroskopom

Keramika


Diamant ostrí rýchlo a dobre a keramika rýchlo a jemne naozaj leští, nosím ho hlavne do terénu. Ja som ho skúšal aj zarovnať- keramiku drážky, ale 1. To bolo skoro nemožné a 2. To vobec neni treba, majú tam svoju funkciu- zachytávajú prach z noža.
Brúsim pohybom dopredu a dozadu, potom krúživým pohybom, potom ťahy proti ostriu a rýchly výsledok.

Diamant ostrie

Keramika ostrie- nedoleštené diamant škrabance, ale časť pri ostrí je vylhladená a holí všecko reže- ideál na výlety.

Taktiež urýchlené video- www.youtube.com/watch?v=RCGtMzsmDKA&feature=plcp&context=C3a1533eUDOEgsToPDskItZYZsCLDehveHsSyTUheg
 

Späť